Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

Openingstijden
Wij zijn van maandag tot en met zaterdag telefonisch bereikbaar.
Graag plannen wij een afspraak met u in zodat wij de tijd voor u kunnen reserveren in onze agenda. Wij zijn geen winkel en hebben niet altijd de tijd om u te woord te kunnen staan.

Verzenden en bezorgen
Voor vragen en bestellingen, neem contact met ons op. U kunt ons bereiken via info@premiumyachtflooring.nl of bel naar: +31 6 19 99 42 05

Verzending en kosten
Afhankelijk van uw bestelling kunnen wij de verzendkosten voor u berekenen, hierover kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Voor verzendingen binnen Nederland hanteren wij tot 10 kg de verzendkosten € 9,60 (inlc. btw), tot 23 kg €15,90 (inlc. btw). Pakketten langer dan 100cm hanteren wij de verzendkosten van € 29,50,- (incl. btw)

Afhankelijk van uw bestelling streven wij ernaar om uw bestelling binnen zo snel als mogelijk te leveren.
Wanneer u een bestelling bij ons plaatst kunnen wij u vertellen hoe lang de levertijd is voor het door u bestelde product.

Afhalen is altijd mogelijk op afspraak. Niet alle producten zijn direct op voorraad.
Wilt u de producten eerst bekijken voordat u deze besteld dan is dit geen probleem. Graag plannen wij een afspraak met u in om u te vertellen wat de mogelijkheden zijn.

Veilig betalen

Bij bekleed je boot winkelt u veilig en betrouwbaar. Uw bestelling kan worden afgerond via de betaalmethode IDEAL. Deze betaalmethode is voor iedereen in Nederland gratis beschikbaar.
Komt u de bestelling bij ons afhalen dan kunt u bij ons pinnen of gepast contant betalen.

Retourneren
Bekleed je boot wil er alles aan doen om te voorkomen dat u uw producten moet retourneren. Wij zetten de volgende middelen in om u zo goed als mogelijk te helpen tijdens het online winkelen en bestellen:

Advies vragen: Twijfelt u over een product of de juiste kleur? Maak dan gebruik van ons gratis en geheel vrijblijvende advies. Wij adviseren iedereen om eerst een advies aan te vragen alvorens de aankoop te doen. Ons team van specialisten staat voor u klaar.

Productinformatie
Alle additionele informatie over het product is te vinden op onze website.  De tekst wordt met zorg samengesteld en geeft een complete uitleg van het product.

Mocht u ondanks de bovenstaande hulpmiddelen toch een artikel moeten retourneren dan is dit geen probleem. Wij helpen u dan uiteraard graag verder. Onderstaand vindt u onze garantieregels en een stappenplan waarin een duidelijk overzicht staat over hoe de artikelen te retourneren.

Retour beleid
U heeft altijd 14 dagen bedenktijd en mag u uw pakket altijd terugsturen. Wel zijn er een aantal voorwaarden van belang bij het retour sturen:
U heeft het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren, de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Wanneer u ervoor kiest het product terug te sturen, zal het product met al de geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongebruikt en onbeschadigd aan Bekleed je boot geretourneerd dienen te worden.

Vloeren en wandbekleding dat voor u op maat is gemaakt kunt u niet retourneren .
Als aan de genoemde voorwaarden voldaan is zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na goede ontvangst terugstorten op uw bankrekening.
Let op: het product mag niet beschadigd, gebruikt of geopend zijn en moet in de originele verpakking zitten.

Wij begrijpen dat u het product goed wilt bekijken en beoordelen. maar maak het om geen enkele reden open en draai niet aan eventuele doppen. Wanneer dit wel gebeurd nemen wij het niet meer terug.
De kosten voor het retour sturen zijn altijd voor uw eigen rekening. Mocht het gaan om een verzending van tijdens retour beschadigd kan raken dan accepteren wij alleen terugbrengen.
Mocht u het product willen ruilen voor een ander product dan zullen de kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product voor uw eigen rekening zijn.

Uw pakket is beschadigd of het product functioneert niet?
Mocht het pakket beschadigd zijn als de postbode het komt brengen, neem het dan niet aan en weiger het. Tip van ons: maak altijd een foto van het pakket, als bewijs!
Stuur een e-mail naar info@premiumyachtflooring.nl met de foto’s en datum van levering en vertel duidelijk wat er is gebeurd.

U krijgt van ons direct instructies per email nadat u ons op de hoogte heeft gesteld.

Wanneer wij constateren dat het product opzettelijk na een gebruik periode is beschadigd vergoeden wij het niet en zal het defecte product ook niet teruggestuurd worden. Het kan altijd voorkomen dat een product valt. Voor vallen en stoten zijn wij niet verantwoordelijk. Wees dus zuinig op de producten en zorg voor een veilige werkplek. Wij accepteren alleen terugbrengen of weer retour per pallet omdat per pakketpost er altijd beschadigingen optreden. Wij accepteren het alleen mits onbeschadigd of gebruikt, meldt het ons van te voren per telefoon of per mail. Vloerdelen die wij beschadigd retour ontvangen vergoeden wij niet. Na ontvangst van de producten ontvangt u zsm uw geld terug naar evenredigheid de verzendkosten. Retourkosten zijn voor eigen rekening.